hits

4 gode grunner til like morgentrening!

FullSizeRender

Du har sikkert opplevd det at nr vekkeklokka ringer og forteller deg at det er tid for st opp til dagens morgentrening. Da har du mest lyst til trekke dyna over hodet og sove videre, men om du overvinner dette vil dagen din ofte bli full av energi.

Selv elsker jeg trene om morgenen, men det kommer nok fra den tiden jeg var toppidrettsutver og trente to ganger pr. dag. Da var det helt ndvendig f den frste kta tidlig om morgenen.

Men ogs i dag foretrekker jeg trening fra morgenen av. Jeg synes rett og slett det gir meg en ekstra "vitamin spryte" med energi for resten av dagen. Jeg skal gi deg mine 4 gode grunner til trene om morgenen.

  1. Man fr ofte gjort mer i lpet av dagen etter en morgentrening.
  2. Man greier ofte regulere appetitten bedre, dette fordi man fr i gang de fleste av kroppens funksjoner ved morgentrening.
  3. De fleste forbrenner mer fett p morgentrening. Dette pga. at en natt med svn da er karbohydratlageret ganske tomt og du m hente mye av energien fra fettlagrene for gjennomfre morgentreninga.
  4. Du stiller frisk og rask p jobb, skole ol. Etter en morgen kt.
Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar