hits

Min treningsuke s slik ut uka etter Sentrumslpet i 1984, London maraton neste!

 

Ingrid_kristiansen_London-85

Sentrumslpet unnagjort med seier (vant foran Grete Waitz og Zola Budd) og fikk et flott resultat, n er det London maraton neste helg og mlet er ny pers. Norges rekord og Europa rekord. Noe sliten etter en tff helg med seier i Sentrumslpet og to tffe uker bde nr det gjaldt trening og p hjemmebane (men krevende 8 mneders gutt som ikke alltid er like grei om natta/dagen) Mandag startet jeg med rolig trening i 45 min og selvflgelig 20 min med autogen/mental trening mot London maraton.

Du kan selv se hva jeg la ned av trening siste uke. Omtrent ikke noe lping for en som er vant med trene to ganger pr. dag (ca. 150 ? 200 km pr. uke) Viktig og ha is i magen og tro p at dette er lurt fr en viktig konkurranse. Sette energien i ?banken? (kroppen) og ta det ut p lps dagen. Det fikk jag da ogs bevist ved lpe p verdens nest beste tid gjennom tidene og som faktisk hadde holt til topp plasseringer ogs i 2016.

 

Dag Trening
Mandag 7/5 Morgen: Lett tur 15 km, ca 1.10t

 

Kveld: Lett tur 15 km, ca 1.00 t

Tirsdag 8/5 Morgen:30 min lett lping ca. 6 km

 

Kveld: Lett lpetur ca. 10 km , 45 min

Onsdag 9/5 Lett lpetur 45 min (ca. 8 ? 9 km) + Autogen/mental trening 20 min
Torsdag 10/5 Ingen trening, reisedag, fler meg litt tom og sliten.Autogen/mental trening 20 min (hjelper p troen og lysten til vinne)
Fredag 11/5 Lett rolig lpetur 50 min (ca. 10 km)+ Autogen/mental trening 20 min
Lrdag 12/5 Lett lpetur 6 km (ca. 30 min) La inn 2 ? 4 min i terskel fart. N er jeg klar for morgen dagen!!! Selvflgelig Autogen/mental trening 20 min
Sndag 13/5 LONDON MARATHON , Greide mlet mitt Norsk/Europeisk rekord 2.24.26 t ( Bare EN i verden som har lpt fortere)
Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar